Legfrissebb híreink


Hírek központi oldal

Értékelésről a Komplex Alapprogramban

A pedagógusok számos sokrétű teendője között az értékelés is fontos szerepet tölt be. Alapvetően háromfajta értékelésről beszélhetünk: diagnosztikusról, minősítőről és fejlesztőről. A Komplex Alapprogram (KAP) résztvevői számára elérhető Tudástárban részletesen megismerhető a KAP értékelést érintő koncepciója, nagyon sok nyomtatható értékelőlappal és ötlettel – ezekért is érdemes regisztrálni a programba. Jelen cikkben a Komplex Alapprogram rendszerében egyaránt jelenlévő háromféle esetet vizsgáljuk.

Hírek központi oldal

Vidéki városokban tartottunk intézményvezetői tájékoztatókat áprilisban

Április folyamán számos városban, így többek között Pécsett, Keszthelyen, Miskolcon és Lajoskomáromban tartottak szakembereink tájékoztató napokat a Komplex Alapprogramot (KAP) bevezető intézményvezetők számára.

Hírek központi oldal

Óralátogatás az EKE Gyakorlóiskolájában

A KAPOCS-iskolahálózat egyik fontos célkitűzése, hogy a Komplex Alapprogramban részt vevő iskolák megismerhessék egymás jó gyakorlatait, meglátogathassák egymás tanóráit. Ennek keretében 2019. június 4-én az egri Eszterházy Károly Egyetem Gyakorló Általános, Közép-, Alapfokú Művészeti Iskola és Pedagógiai Intézetében vehettek részt bemutató órákon az érdeklődő pedagógusok. Ezt megelőzően a Csemői Ladányi Mihály Általános Iskolában jártunk, június 5-én pedig a Kisnánai Szent Imre Általános Iskolába látogattunk.

Hírek központi oldal

KAPOCS az iskolák között – interjú Jobbágy Zsuzsával

Május elejétől lehet csatlakozni a KAPOCS-iskolahálózathoz. Hogy pontosan milyen előnyökkel jár, kik csatlakozhatnak és mit kell ehhez teljesíteni, arról Jobbágy Zsuzsát, a Szakmai Támogatórendszer (SZTR) munkacsoportvezetőjét kérdeztük.

Hírek központi oldal

A Komplex Alapprogram Nemzetközi Konferenciája – 2. nap

A Komplex Alapprogram (KAP) Nemzetközi Konferenciája a második napon szekcióelőadásokkal és workshopokkal folytatódott.